zaterdag 27 september 2014

Welkom Op Cre@nnette

 


Welkom op mijn woonblog !


Ik ben Annette Nijland, woon in Tiel met mijn man Erik en onze dochter Lynn ( 14 jr ) 
Ik werk parttime en heb veel verschillende hobby's, waarvan wonen en interieur toch wel de allergrootste is !
Ik heb een passie voor wonen en werkelijk álles wat erbij komt kijken.
Je kunt hier natuurlijk lekker zelf in stilte van genieten, leuker vind ík het om dit met iedereen te
delen.



Leuke ideetjes en inspiratie opdoen voor ons interieur willen we toch allemaal.
Daarom schrijf ik elke maand over een speciaal maandthema.
Gewoon over leuke opvallende en gezellige inspirerende interieurs en tips die ik heb opgepikt
en graag met jullie wil delen.
Ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan mijn blogs.
Voel je vrij en laat me weten wat je ervan vindt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten