zaterdag 4 april 2015

Pasen

Paasgroet

Waar denk ik aan bij Pasen ?
Ik denk aan the Passion, ik denk aan de Paaswake, aan suikerbrood, aan eitjes verstoppen, schilderen & eten, aan bouwmarkten die open zijn en meubelboulevards die bezocht gaan worden. Ik denk aan lente, aan zomertijd en aan meer uurtjes zon en lammetjes. Ik denk aan een nieuwe periode inluiden en stof bedenken voor mijn blogs. Mijn blogs die ik graag met jullie deel en jullie dankbaar voor ben. Dankbaar voor jullie aandacht en commentaren. Commentaren op mijn blog zelf en op andere socialmedia. Ik wil jullie een heerlijk Paasweekend toewensen en zie jullie weer graag terug op mijn blog en hoop jullie meer en meer te kunnen inspireren, voor nú met een paar sfeerfotootjes van bij ons thuis in paassferen !!







Paasgroetjes en liefs
Annette x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten